יום שבת, 6 באוגוסט 2011

תקשוב בסמסטר הקיץ


                                                                          
עכשיו הגענו לנקודת הלחץ בסמסטר הקיץ בתקשוב  כל מרצה מבקש מטלות ועבודת סיום וזה לא קל , חשבתי שבסמסטר הקיץ יהיה לנו נעים וקל ולא יהיה לחץ כמו בסמסטרים שעברו אבל מצטבר שבאמת הגענו לרצינות , אבל אני מאוד מרוצה מהסמסטר הזה אני חושבת שאני יוצאת באמת בידע חדש בעולם הטכנולוגיה חוץ מהשיעור המקוון של יונה במחקר הוא הכי קשה ומסובך ולא קשור לטכנולוגיה אבל שאר השיעורים הם באמת קשורים לתקשוב ובעיקר השיעור של יאיר לבניית אתרים הוא נושא חדש לחלוטין בשבילי ואני חושבת גם לאחרים.

3 תגובות:

  1. ערב טוב פאתן
    אני אמאני סטודנטית לתואר שני במגמת ניהול מערכות. אני מאחלת לך הצלחה בלימודים.ואני מסכימה איתך שקורס התקשוב מעניין וחשוב.
    ואני רוצה לברר בקשר לתגובה ששלחתי לך אתמול ועד עכשיו לא מופיעה בבלוג .
    בהצלחה

    השבמחק
  2. שלום רב פאתן , אני הודא אלטורי מורה למתמטיקה בבית ספר יסודי, סטודנטית לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך אני איתך באותה סירה , מבטיחה לך שבסופו של דבר נגיע לחוף המבטחים, שיהיה בהצלחה

    השבמחק
  3. שלום לך פאתן אני מאחלת לך חיים קלים והצלחה מתמידה ולימודים נהנים ויעילים אני גאה בך על כל המאמצים שמסרת לנו כגולשים בבלוג שלך וכמה זה יעיל כמורה וכסטודנט לומדת באותו מרכז שנה ראשונה בניהול
    תהיי בריאה

    השבמחק