יום שישי, 18 בנובמבר 2011

תלמידים שונים ובית ספר שונה

רוצה להתייחס למאמר של סוזן סמל במאמרה The city and country school: A progressive paradigm

היא מתארת בית ספר המתייחס לילדים שצריכיהם במרכז, סוזן תיארה

התמונה שבה התלמידים לומדים תוך כדי הבנת הסביבה הטבעית

שלהם וגם בקצב וביכולות שלהם וזה שונה מילד לילד.

בבית הספר הזה ישנם תלמידים של הורים שחיפשו משהוא שונה מבתי

 ספר מסורתי .

אני מאוד מסכימה עם חזונה של פראט בתיאוריה של דיואי שהילד צריך

ללמוד דרך חוויה והתנסות וזה נתון רק דרך משחק ילדים אוהבים משחק

וגם המשחק מאפשר התנסויות חדשות ושונות.

בקטע הוידיו הזה מורה מאוקראניה מלמדת את התלמידים מתמטיקה

דרך משחק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה