יום שלישי, 28 בפברואר 2012

מילה אחרונה

בלימודים שלי במרכז נחשפתי לנושאים חדשים ושונים שלפני לא נחשפתי אליהם, הבלוג היה נושא בכלל חדש בשבילי בהתחתלה היה כבד לי על הלב להשתמש בו היה נושא חדש ולא ידעתי איך להשתמש בו ומה וכתוב כל שבוע, אבל כמו שאומרים"אם אין אני לי מי לי?" כל אחד עוזר לעצמו לשאול להיעזר באנשים אחרים ולחפש דרך עד שימצא היעד שלו.
אחרי שהבנתי מה מבוקש בדיוק לעשות ולכתוב בבלוג היה לי יותר קל וגם יותר מעניין  כדי לשים דברים מעניינים ונושאים שימשכו אנשים אחרים לקרוא מה שכתוב.
אני חושבת לעתיד לבנות בלוג לכיתה שלי שיהיה מקום שהתלמידים ייעזרו בו .
בהתחלת הבלוג שמתי נושאים הקשורים לתחום העבודה שלי בגן אחר כך חפשתי  נושאים בתקשוב בכללי , ובמהלך הלימודים נחשפנו לאתר מס"ע שהוא אתר עשיר מאוד וכל הזמן יש בו דברים חדשים, היה מאוד מעניין לקרוא מהאתר הזה ולהתייחס למה שכתוב.
בסמסטר האחרון נתבקשנו לכתוב נושאים מהלימודים שלנו ונעזרנו במאמרים של פרופסור עמי וולנסקי .
מילה אחרונה שלי לסיום הלימודים .. היה מאוד מעניין מאוד חדשנות ומאוד לחץ שנה וחצי עברה עם הרבה תהליכים בלימודים ובחיים האישיים שלי שלא היה קל אבל בסוף זה נגמר יפה בסוף נגיד שלום קצת עצוב להיפרד ממנחים שמאוד אהבתי ומחברה שהכרתי ..אולי בעתיד ניפגש שוב רק לזכור להגיד שהפרידה לא לתמיד!!
חלון חדש תמיד ייפתח מולינו לדרים חדשים ..והתקשוב הוא נושא תמיד מתחדש ויש בו הרבה חדשנות.............

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה