יום שישי, 22 באפריל 2011

??????did you know



התקדמות הטכנולוגיה שינתה את פני החברה המודרנית והכלכלה המודרנית. קצב ההתפתחות גובה במיוחד על המחשבים .
גם קצב חדירת הטכנולוגיה לחיינו חודר ומשתלט על חיינו בבית, בעבודה, ובבית הספר בקצב מדהים, הרבה בזכות הצניחה במחיריהם ככל שהטכנולוגיה מתקדמת . מחירי המחשבים צונחים ב 25% לשנה. מחשבים הזולים מ 1000 דולר מייצגים כיום מחצית מכל המחשבים האישיים הנמכרים נתון זה מדגים שהאמצעי להשתתפות בלימודים מרחוק . המחשב האישי אינו יקר כפי שהיה פעם המחשב נפוץ כיום בחברות כמעט כמו הטלפון או ארון התיקיות............... אבל זה לא פייר התקדמות הטכנולוגיה לפעמים לא טובה לחלק מהאנשים ואני חלק מהם , הטכנולוגיה מתקדמת מהר מדי רק קניתי אייפון 4 לפני כמה חודשים ואני עדיין לומדת על האייפון שלי וכל יום אני מוצאת דברים מאוד מעניינים באייפון שלי ולפני חודש שמעתי שיש אייפון 5 ומדברים שבקרוב יהיה בארץ אז מה לעשות עם ההתקדמות המהירה הזאת לקנות האייפון החדש או להישאר עם מה שיש לי?????

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה