יום שבת, 2 ביולי 2011

איך בונים אתר אינטרנט

בקורס שלנו בשפות וכלים לעיצוב סביבות למידה מתוקשבות  ל מר יאיר צדוק , התחלנו להכיר את שפות סימון ושפות המשמשות לבניית אתרי אינטרנט.
וכדי לבנות אתר אינטרנטי צריךלדעת מאיפה להתחיל:
 כישורי מחשב בסיסיים
• גישה לרשת האינטרנט
• עורך HTML חינמי , שאיתו תבנה את אתר האינטרנט שלך.             
• מקום אחסון אתרים , שבו תאחסן את האתר שלך
יש שמונה שלבים שיש לעבור בשביל לפרסם את האתר – והם:
• הגדרת המטרות שלך
• עיצוב עמודי האתר
• הורדת עורך אתרי אינטרנט
• בניית האתר
• מציאת שרת שבו תוכל לאחסן את האתר
• העתקת האתר לשרת בו אתה מאחסן
• קידום האתר ברשת
• קבלת סטטיסטיקות אודות הכניסות לאתר(http://www.reader.co.il)


                                          
                                סרטון הדרכה לבניית אתר אינטרנט חינמי פחות מ עשר דקות

5 תגובות:

  1. שלום פאתן
    אני אלנבארי מאגד סטודנט לתואר שני בניהול מערכות חינוך במרכז ללימודים אקדמיים , במסגרת קורס התקשוב נתבקשנו להכנס לבלוג של סטודנטים מרשימה שנתנה לנו המרצה .
    בחרתי בבלוג שלך , הכתבה שלך על בניית אתר אינטרנט עניינה אותי

    השבמחק
  2. לפאתן שלום
    אני אלנבארי מאגד סטודנט לתואר 2 בניהול מערכות חינוך , נתבקשנו במסגרת קורס תקשוב להכנס לבולוג של אחד הסטודנטים מתוך רשימה שהכינה המרצה
    בחרתי בבלוג שלך וקראתי הכתבה על בניית אתר אינטרנט

    השבמחק
  3. לפאתן שלום
    אני מאגד אלנבארי , סטודנט לתואר שני בניהול מערכות חינוך , במסגרת קורס התקשוב נתבקשנו להכנס לבלוג של סטודנט , מתוך רשימת בלוגים שהכינה המרצה . קראתי הכתבה על בניית אתר אינטרנט

    השבמחק
  4. שלום פאתן
    אני מאגד אלנבארי , סטודנט לתואר שני בניהול מערכות חינוך , נתבקשנו ,במסגרת קורס תקשוב , להכנס לבלוג של סטודנטים אחרים מתוך רשימה שנתנה לנו המרצה בחרתי בבלוג שלך כי נראה לי מעניין

    השבמחק
  5. שלום קוראים לי דראושה מוחמד סטודנט לתואר שני בניהול מערכות חינוך אור- יהודה .
    נכנסתי לבלוג שלך על פי ההנחיות שקיבלנו מהמרצה .
    את האמת קראתי את מה שכתבת וזה מצא חן בעיניי ומקווה שבעתיד אעזר בה
    תודה

    השבמחק